torstai 14. elokuuta 2008

aamulenkin piristys


Aamulenkillä Ukon kanssa tapasin "tuttavan", jonka nimeä en edes tiedä. Hänellä on myös koira, joten olemme jo monen vuoden ajan silloin tällöin kävelleet yhdessä koiriemme kanssa. Nyyt hän ehdotti, että kävelisin hänen kanssaan joen toisella puolella olevalle viljelyalueelle, missä hänelläkin on palsta. Hän tahtoi antaa minulle nauriita ja joitain erikoisia salaatinlehtiä. Syötävien lisäksi hän kokosi vielä kukkakimpunkin. Oikein mukavia tuollaiset koiratuttavuudet!


                       


En edes muista koska olen viimeksi syönyt nauriita. Ihan hyviähän ne on, raakanakin. Salaatin lehdet menivät leivän päällä, tosin keskiruoto oli melko paksu ja sitä täytyi ottaa pois.


Käsityöpuolella ei ole mitään valmista. Puseron olen itselleni neulonut, mutta en vaan saa aikaiseksi viimeistelyjä. Kamalan pitkiä villapolvisukkia olen neulonut olympialaisia katsellessa. Pääasiassa olen katsellut vain korismatseja. Jenkkien sekä mies- että naisjoukkueet ovat aivan mahdottoman hyviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!