tiistai 23. tammikuuta 2007

sairasloma jatkuu ....


Jopa tuli talvi! Aamulla pakkasta ihan 15 astetta ja lumihiutaleita, semmoisia nanomillin kokoisia. Tuleehan lumesta valoisuutta, mutta minä olen jo kevät fiiliksissä. Paitsi että villasukkia on tullut kudotuksi useammatkin tässä sairaslomaa viettäessä. Tämän viikon jälkeen on viikko vielä. Tänään olin Ukon kanssa lenkillä, tosin aika lyhyellä. Oli ihana köpötellä pakkasessa. Tein tänään taas patalapun, nyt mökkimallia. Onhan se vaihtelua tehdä eri mallisia. En tiedä, miksi aina vaan teen noita patalappuja, kai ne on sopivan pieniä töitä. Tulee nopeasti valmista ja pääsee nopeasti työstämään seuraavaa ideaa. Huomenna aion mennää kaupungille ja tietenkin kangaskauppaan. Tarvitsen lisää kankaita äidin sohvatyynyihin. Toinen on jo valmis, mutta kangas loppui kesken. Samalla voi katsella muitakin kankaita. Olen kyllä päättänyt, etten osta uusia kankaita ennen kuin edelliset on loppu. Se päätös on viime vuodelta, eikä näin ollen enää lainvoimainen. Ja siks toisekseen, ihmisellä on hyvä olla paljon kankaita, jos vaikka tapahtuu jotain sellaista ettei ole mahdollisuutta hankkia juuri silloin kun niitä tarvitsee. Esimerkiksi kaupat on kiinni tai peräti lakossa tai itsellä on jalka poikki. Voi tapahtua mitä vain ja siksi on hyvä varautua etukäteen. Noin, nyt olen vakuuttanut itselleni, että voin huomenna hyvällä omalla tunnolla ostaa varastoon kauniita kankaita, mieleni mukaan. Kiitos, kiitos minulle tuosta luvasta.


                           


Tämmöinen patalappu tällä kertaa. Kuvat on aina hieman suttuisia, oikeesti talo on paljon hienompi miltä se tässä näyttää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!